Πολιτική Επιστροφών

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ & ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ 

Αντικατάσταση / Αλλαγή / Επιστροφές προϊόντων / Ακύρωση Παραγγελίας

Σύμφωνα με τους όρους για τις επιστροφές προϊόντων έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να ζητήσετε την αντικατάστασή του.

Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία. Η διαδικασία της αλλαγής γίνεται κατόπιν ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής επικοινωνίας με την εταιρεία μας.

Στη συνέχεια μας αποστέλλετε το προς αλλαγή ή επιστροφή προϊόν, συσκευασμένο με τη TAS κούριερ χωρίς κανένα κόστος μεταφοράς.

Με την παραλαβή του προϊόντος, και εφόσον βρίσκετε στην αρχική του κατάσταση, σας αποστέλλουμε δωρεάν το νέο προϊόν.

Η ακύρωση της παραγγελίας σας είναι δυνατή πριν την αποστολή της αρκεί να στείλετε email στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@niyamas.gr.

 

Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Η εταιρεία μας εγγυάται ότι όλα μας τα προϊόντα είναι απαλλαγμένα από κατασκευαστικά ή πραγματικά ελαττώματα.

Ωστόσο, στην περίπτωση κατά την οποία πουλήθηκαν προϊόντα ελαττωματικής ποιότητας ή καταστράφηκαν κατά την μεταφορά τους, αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης τους καθώς και το κόστος επιστροφής και επαναποστολής τους. 

 

Δικαίωμα υπαναχώρησης – Δωρεάν επιστροφή χρημάτων

 

Μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση.

Αυτό σημαίνει ότι εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος έχετε δικαίωμα να το επιστρέψετε.

επιστροφές προϊόντωνΗ επιστροφή μπορεί να γίνει για οποιονδήποτε λόγο, ακόμα και αναίτια, και να ζητήσετε αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Διευκρινίζεται, ότι για να κάνετε χρήση του δικαιώματος σας πρέπει τα επιστρεφόμενα προϊόντα να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία.

Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να είναι σωστά συσκευασμένα ώστε να μην υποστούν φθορά κατά τη μεταφορά τους.

Οι αποστολές αυτές γίνονται με έξοδα της εταιρείας μας, εφόσον χρησιμοποιηθεί η εταιρεία ταχυμεταφορών Tas με την οποία συνεργαζόμαστε και εφόσον οι αλλαγές της ίδιας παραγγελίας δεν υπερβαίνουν τη 1 φορά. Σε περίπτωση που η αποστολή γίνει με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία τα έξοδα αποστολής επιβαρύνεστε εσείς.

Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος τα χρήματα μπορούν είτε να πιστωθούν στον λογαριασμό σας για επόμενη αγορά είτε να επιστραφούν σε τραπεζικό σας λογαριασμό, σύμφωνα με την επιθυμία σας. Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εφόσον μαζί με το προϊόν επιστραφεί και η απόδειξη λιανικής του πώλησης.  Για την επιστροφή των χρημάτων χρειάζονται έως 5 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή των προϊόντων στο e-shop και δικαιούχος του λογαριασμού πρέπει να είναι ο πελάτης στου οποίου το όνομα έχει πραγματοποιηθεί η παραγγελία.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματα σας μπορείτε να ανατρέξετε στους Όρους χρήσης της εταιρείας μας.